جبار سالم پور گفت: کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری اروندتک با استقبال بالای علاقه مندان رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، جبار سالم پور معاون اقتصادی و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تاکنون بیش از ۱۰ کارگاه از دوره ۳ ماهه کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری اروندتک برگزار شده که با استقبال بالای علاقه مندان رو به رو شده است.

سالم پور با اشاره به شرایط فعلی که با شیوع کرونا مواجه هستیم شبکه‌های اجتماعی را یکی از مهم‌ترین ابزار‌های ارائه محصولات و خدمات واحد‌های صنعتی دانست و اظهار داشت: تاثیر شبکه‌های اجتماعی و مجازی بر بهبود عملکرد کسب و کار‌ها به دلیل ارتباط مستقیم مصرف کنندگان و دریافت بی واسطه نظارت و پیشنهادات آن‌ها از کالا یا خدمات این کسب و کارها، بسیار پر رنگ شده است.

معاون اقتصادی و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تأکید بر این مهم که شبکه‌های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند، تصریح کرد: انسان‌ها از قرن‌ها پیش برای ارتباط گرفتن با سایرین در حال تشکیل شبکه‌های اجتماعی بودند؛ اما چیزی که باعث شده امروز، شبکه‌های اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرارگیرند، به وجود آمدن ابزار‌های دیجیتال و کمک آن‌ها به توسعه این شبکه‌ها بوده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.