معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز از پرداخت ۱۹۰ میلیون تومان تا آبان ماه برای تحویل واحد‌های مسکن مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا صفایی فر، معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز در خصوص مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان که متقاضیان باید تا آبان ماه پرداخت کنند، گفت: متقاضیان برای  تحویل مسکن  باید مبلغ تعیین شده را واریز کنند. 

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز افزود:  اجرای مسکن مهر از ۲ منبع اصلی  یک تسهیلات بانکی یک  آورده متقاضی انجام می شود.

صفایی فر گفت:  متاسفانه آورده متقاضی کم است این طرح ۳کد دارد یعنی ۳ بخش است که یک بخش کامل تحویل داده شده ، بخش  دیگر در حال تحویل است و فاز ۳ که عملا فاز نهایی کار است به دلیل عدم همکاری متقاضیان باعث تاخیر در تحویل مسکن شده ایم. 

او افزود: هفته گذشته وقتی کل حساب‌های متقاضیان  را بررسی کردیم حداقل بیش از ۱۶تا۱۷ میلیارد تومان نیازمند تامین اعتبار بودیم که کلا ۳میلیارد تومان داخل حساب‌ها بود.

صفایی فر گفت: مردم برای تحویل واحد‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز افزود: تسهیلات مسکن مهر ردیف اعتبارش از طریق بیت المال است و در نهایت از طریق بانک مسکن که بانک عامل است عملا این ردیف اعتباری بسته شده است.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.