اولین دیدار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین دیدار‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

بایرن مونیخ - بارسلونا / ساعت ۲۳:۳۰

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امشب تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند. این دو تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۹ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم تیم فوتبال بایرن مونیخ ۶ برد و سهم بارسایی‌ها ۲ برد بوده است و یک دیدار هم بین این دو تیم محبوب با تساوی به پایان رسیده است.

 

 

بایرن مونیخ - بارسلونا

در ۹ دیدار برگزار شده بین این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا ۳۵ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم فوتبال بایرن مونیخ ۲۲ گل و سهم تیم فوتبال بارسلونا ۱۲ گل بوده است. آخرین دیدار این دو تیم به سال ۲۰۱۹/۲۰ بر می‌گردد که تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست با نتیجه ۸ بر ۲ تیم آبی و اناری پوش شهر بارسلون را در هم بکوبد.

این دو تیم در سال ۲۰۱۲/۱۳ در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند، اما باوارایی‌ها در ۲ دیدار رفت و برگشت توانستند با نتیجه ۷ بر صفر تیم آبی و اناری پوش شهر بارسلون را در هم بکوبند و در نهایت به فینال راه پیدا کنند و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

بایرن مونیخ - بارسلونا

در سال ۲۰۱۴/۱۵ این دو تیم بار دیگر در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به هم رسیدند. در دیدار رفت تیم فوتبال بارسلونا توانست با نتیجه ۳ بر صفر باوارایی‌ها را در هم بکوبد و انتقام یکی از شکست‌های خود را در لیگ قهرمانان اروپا از تیم آلمانی بگیرد.

بایرن مونیخ - بارسلونا

در دیدار برگشت تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال بارسلونا را شکست دهد، اما این نتیجه برای پیروزی آن‌ها کافی نبود. در نهایت تیم فوتبال بارسلونا به نتیجه ۵ بر ۳ تیم فوتبال بایرن مونیخ را شکست داد و به فینال مسابقات صعود کرد و توانست قهرمان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۴/۱۵ شود.

بایرن مونیخ - بارسلونا

منچستریونایتد - یانگ بویز / ۲۱:۱۵

در دومین دیدار حساس مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال یانگ بویز در ورزشگاه وانکدورف سوئیس میزبان تیم فوتبال منچستریونایتد خواهد بود. حضور کریستیانو رونالدو در این دیدار می‌تواند جذابیت این مسابقه را چند برابر کند. این ستاره پرتغالی در اولین بازی خود برای منچستریونایتد مقابل تیم فوتبال نیوکاسل موفق شد ۲ گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند. به نظر کارشناسان فوتبال رونالدو می‌تواند در دیدار مقابل تیم فوتبال یانگ بویز هت تریک کند.

منچستریونایتد - یانگ بویز

این دو تیم در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم تیم فوتبال منچستریونایتد از این دو بازی ۲ برد بوده است. شیاطین سرخ توانستند در این ۲ بازی ۴ گل به ثمر برسانند. "فرانسوا لتکسیر" داور فرانسوی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

زنیت - چلسی / ساعت ۲۳:۳۰

این دیدار یکی از مهم ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا است که برای همه ایرانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. سردار آزمون و یارانش در تیم فوتبال زنیت روسیه مهمان تیم فوتبال چلسی انگلیس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها هستند. این دیدار را "بارتوژ فرانکوفسکی" داور لهستانی قضاوت می‌کند.

زنیت - چلسی

سردار آزمون، ستاره تیم فوتبال زنیت روسیه با عملکرد خوبی که در چند سال اخیر داشته، امسال زیر ذره بین باشگاه های بزرگی مانند میلان، لیون، بایرلورکوزن، فنرباغچه و رم قرار گرفته است. این ستاره ایرانی با درخشش در مسابقات مرحله گروهی می تواند تیم های بسیاری را جذب خود کند.

یوونتوس - مالمو / ساعت ۲۳:۳۰

در آخرین دیدار امشب تیم‌های فوتبال یوونتوس و مالمو در ورزشگاه خانگی مالمو به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم فوتبال یوونتوس بعد از رفتن رونالدو به تیم منچستریونایتد نتوانست در سری آ ایتالیا یک برد هم کسب کند.

یوونتوس - مالمو

حال باید منتظر بود و دید بیانکونری می‌تواند تیم فوتبال مالمو را شکست دهد یا مانند نتایج به دست آمده خود در سری آ ایتالیا بازی را به حریف واگذار می کند. "آرتور دیاز" داور پرتغالی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

کریستیانو رونالدو تابستان امسال از تیم فوتبال یوونتوس جدا شد و به تیم فوتبال منچستر یونایتد بازگشت. این مهاجم روز شنبه اولین بازی خود را پس از گذشت ۱۲ سال برای شیاطین سرخ با زدن ۲ گل انجام داد و توانستند تیم نیوکاسل را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهند.

با خروج فوق ستاره پرتغالی از تورین، کیلینی، کاپیتان کهنه کار یوونتوس بیشتر از پائولو دیبالا حمایت می‌کند. به گفته کیلینی، کهنه سرباز ایتالیایی، یوونتوس بدون گلزنی رونالدو خوب خواهد شد و به دوران اوج خود باز خواهد گشت.

سایر دیدار‌های مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

سالزبورگ - سویا / ساعت ۲۱:۱۵

بنفیکا - دیناموکیف / ساعت ۲۳:۳۰

آتالانتا - ویارئال / ساعت ۲۳:۳۰

وولفسبورگ - لیل / ساعت ۲۳:۳۰


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار