مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: میادین عرضه مستقیم میوه و فرآورده‌های کشاورزی در استان اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وطن دوست، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با محوریت تولید و توزیع محصولات کشاورزی با اشاره به برنامه‌های تامین معیشت، کنترل و تعدیل قیمت و تنظیم بازار کالاهای اساسی، گفت: در این راستا مراکز تجمیع و یکپارچه‌سازی تولیدات کشاورزی و میادین و بازارهای عرضه میوه و فرآورده‌های کشاورزی ایجاد می‌شود.

او افزود: این مرکز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری‌های استان و با بهره‌گیری از ظرفیت تولیدکنندگان، تشکل‌های تولیدی تعاونی‌ها و بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت استارت آپ‌ها برای عرضه کالاها و خدمات مورد نیاز و با هدف کاهش مراجعه حضوری شهروندان ایجاد می‌شود.

 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: برنامه‌ریزی کنترل مدیریت و نظارت بر شرایط تامین و چرخه توزیع، عرضه و وضعیت بازار و قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی پرمصرف از طریق کارگروه تنظیم بازار استان انجام می‌شود.

 او تصریح کرد: با هدف تنظیم و حفظ آرامش بازار،کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان تامین و اخیراً نیز ۵۵۰ تن برنج در حال توزیع است.

 وطن دوست گفت: با توجه به تامین به موقع نهاده‌های لازم مرغداران، کنترل و نظارت بر تولید توزیع مرغ و تخم‌مرغ نیز تشدید و مستمر بوده و در صورت گرانفروشی از طرف عوامل تولید و توزیع اقدام قانونی به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.