معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از کشف تخلف عرضه خارج از شبکه هزار و ۲۱۵ هزار تن جو دامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: بازرسان پس از بررسی‌های اولیه و دریافت اطلاعات از متهم پرونده و همچنین استعلام‌های قانونی از مراجع دارای صلاحیت ، پرونده تخلف یک شرکت به دلیل کم فروشی در عرضه جو به ارزش ۴۴ میلیارد ریال تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او گفت: پس از مراجعه بازرسین این سازمان به شرکت مورد نظر و با بررسی‌های انجام شده، مدارک تخلف عرضه خارج از شبکه جو دامی و پرونده تخلف این شرکت برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این مقام مسئول از همه مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی خواست: با رعایت دقیق مقررات و موازین قانونی در راستای احقاق حق اعضا و دامداران از انجام هر گونه رفتار مغایر با قوانین که موجب بی اعتمادی و نارضایتی در میان جامعه و اعضای اتحادیه‌ها می شود پرهیز کنند.

او همچنین از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص، مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.