جلسه پیشگیری از وقوع جرم و سرقت تاسیسات عمومی باحضور مدیرعامل مخابرات سیستان وبلوچستان، احمدزاده قاضی حقوق عامه دادسرای استان و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان زاهدان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عیدی زاده  سرپرست  مخابرات سیستان و بلوچستان  در جلسه پیشگیری از وقوع جرم و سرقت تاسیسات عمومی استان  گفت :همانطور که همگان می‌دانند پیشگیری بهتراز درمان است چاره اندیشی برای حفظ و صیانت اموال عمومی بلخصوص تجهیزات مخابرات دیگر از پیشگیری گذشته و باید به فکر درمان باشیم مخابرات منطقه به عنوان بانی ارتباط در منطقه باید پاسخگوی نیاز‌های ارتباطی مردم استان باشد که متاسفانه سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی باعث شده است ما نتوانیم آنگونه که شایسته مردم است پاسخگوئی نیاز‌های آن باشیم مسئولین مخابرات منطقه بار‌ها در جلسات و گفتگو‌های که با مقامات و مسئولین استانی داشته مشکلات خود را بیان داشته است.

احمدزاده قاضی حقوق عامه دادسرای استان  نیز گفت :افرادی که با تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی باعث نارضایتی مردم می‌شوند سارقین عادی نیستند بلکه افراد هنجار شکنی هستند که با ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌خواهند دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران را کمرنگ نشان دهند و ما با جدیت با اینگونه افراد برخورد خواهیم کرد و در قبال آنان کوتاه نخواهیم آمد.

تشکیل گشت‌های شبانه ازسوی نیروی‌های حراست مخابرات و نیروی‌های امنیتی انتظامی، تعامل و همکاری هر چه بیشتر کلانتری‌ها در شناسائی و بازداشت مخربین و سارقین، بازرسی مکرر از ضایعات فروشی‌ها، جمع آوری کارتن خواب‌ها از جمله مصوباتی بود که دکتر احمدزاده بر لزوم اجراء آن تاکید داشت.

در ادامه این جلسه روسای کلانتری‌ها گزارشی از عملکرد و کشفیات خود در مورد لوازم مخابراتی ارائه کردند.

در پایان برمصوباتی، چون گشت مشترک، ساماندهی ضایعاتی ها. اختصاص شعب ویژه رسیدگی و جدیت در برخورد با هنجار شکنان تاکید شد.

انتهای پیام/ع

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار