فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در خصوص ویدئوی منتشر شده از تیراندازی و درگیری مسلحانه عده‌ای در یکی از مناطق روستایی شهرستان زاهدان توضیحاتی ارئه داد.

سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در خصوص ویدئوی منتشر شده از تیراندازی و درگیری مسلحانه عده‌ای در یکی از مناطق روستایی شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: با حضور سریع پلیس در محل عاملان اصلی این نزاع که متواری هستند شناسایی و با سرنخ‌های بدست آمده به زودی دستگیر خواهند شد.

سرهنگ محمود سعادتی   اظهار داشت: اخیرا کلیپی در فضای مجازی در خصوص تیراندازی و درگیری مسلحانه افرادی ناشناس در یکی از روستا‌های اطراف شهر زاهدان منتشر شده که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان از طریق فضای مجازی شده است.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با تماس شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از این درگیری مطلع و بلافاصله به محل اعزام و مشخص شد این درگیری به دلیل اختلافات قبلی افراد حاضر در صحنه و با انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب شخصی طرفین درگیر صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: با تلاش مأموران و پس از تحقیقات میدانی صورت گرفته در محل عاملان اصلی این درگیری شناسایی و مشخص شد متهمان به مکانی نامعلوم متواری شده اند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده تلاش برای دستگیری متهمان متواری پرونده ادامه دارد که به محض دستگیری اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ سعادتی در پایان گفت: تولید و انتشار این گونه کلیپ‌ها که باعث تشویش اذهان عمومی و احساس نا امنی در بین شهروندان شود جرم بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار