بررسی راه‌اندازی ایر تاکسی در دورود لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: مقدمات راه‌اندازی ایر تاکسی (تاکسی هوایی) دورود به منظور توسعه گردشگری در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سید امین قاسمی،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: سرمایه گذاری در این راستا اعلام آمادگی کرده است و به همین منظور نیز نشستی در خصوص بسترسازی زیرساخت‌های تاکسی ایر با حضور نماینده مردم شهرستان دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و مدیران میراث‌فرهنگی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی لرستان و فرودگاه خرم آباد در شهرستان دورود برگزار شد.

وی افزود: دورود دارای ظرفیت‌های منحصربفرد گردشگری است و همچنین استعداد‌های فراوان اقتصادی و طبیعی باعث توجیه فنی و بازده اقتصادی طرح راه انداری خط تاکسی هوایی در این شهرستان می‌باشد.

قاسمی ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در راستای همکاری با سرمایه‌گذار این طرح و تسهیل صدور مجوز‌های گردشگری آمادگی کامل دارد چراکه بدون شک با توجه به طبیعت زیبای شهرستان دورود، برقراری ایر تاکسی فرصت مناسبی در راستای رونق گردشگری در شرق لرستان خواهد بود.

شهرستان دورود از مناطق زیبای لرستان و دارای مناظر طبیعی بسیاراست که دریاچه منحصر بفرد گهر در این منطقه قرار دارد و خط ریلی تهران – جنوب از مسیر‌های زیبا در جوار رودخانه و کوهستان نیز از این شهرستان عبور می‌کند.

ایرتاکسی هواپیمای سبک یا فوق سبکی است که می‌تواند با ظرفیتی مانند یک تاکسی یا اتوبوس معمولی در مسیر‌های کوچک جابه‌جا شود و بازدهی اقتصادی هم داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.