مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت یک آتش نشان در عملیات اطفاء حریق منزلی در زاهدان مصدوم شد .

نجفی زاده مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت:  ساعت ۱۳:۰۰ ظهر امروز  خبر حریق و انفجار در یک منزل به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات سازمان آتش نشانی زاهدان بی درنگ دو تیم اطفاء حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه  به محل حادثه در زیباشهر، صدرای (۱۹) اعزام کرد.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود گرفتگی شدید، شعله‌های آتش و آوار حاصل از انفجار گاز در یک‌منزل مسکونی مواجه شدند و سریعا نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش حریق اقدام  کردند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت : با تلاش آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری شد، و متاسفانه  با توجه به دود گرفتگی شدید و عدم دید کافی در منزل مسکونی یکی از آتش نشانان از ناحیه صورت، دست و پا  دچار سوختگی و به بیمارستان اعزام شد.

او ادامه داد: این حریق یک نفر مصدوم از اهالی منزل هم داشته که تحویل عوامل اورژانس  شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار