دبیر پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: مصاحبه پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت مجازی برگزار خواهدشد.

محمدحسین قمری دبیر پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین جزئیات آزمون استخدامی بخش خصوصی اظهار کرد: پنجمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی در ۹ دسته برگزار می‌شود که در ۲۱ شهریور ماه اولین آزمون آن در دسته شغلی بازاریابی و فروش شامل مشاغل فروشنده، کارشناس فروش، کارشناس دیجیتال‌مارکتینگ و ۱۴ شغل دیگر برگزار شد.

او گفت: ۸ دسته دیگر به ترتیب در ۲۴ شهریور دسته شغلی هنر، رسانه و آموزش شامل مشاغل گرافیست، مشاور تحصیلی، مترجم/مدرس زبان انگلیسی و ۲۳ شغل دیگر، ۲۷ شهریور دسته شغلی مدیریتی شامل مشاغل مدیر اداری، مدیر اجرایی، مدیر منابع انسانی و ۲۵ شغل دیگر،۲۹ شهریور دسته شغلی مهندسی شامل مشاغل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس کامپیوتر-نرم افزار و ۵۱ شغل دیگر، اول مهر دسته شغلی سلامت شامل مشاغل تکنسین آزمایشگاه، کارشناس صنایع‌غذایی، کارشناس HSE و ۶ شغل دیگر؛ ۳ مهر دسته شغلی فنی و اجرایی شامل مشاغل حفاظت فیزیکی و نگهبان، راننده خودرو و کامیونت، تکنسین فنی و تاسیسات و ۱۰ شغل دیگر، ۶ مهر دسته شغلی کارشناسی و ارائه خدمات شامل مشاغل کارشناس کنترل‌کیفیت، دستیار وکیل، پژوهشگر و ۱۳ شغل دیگر، ۸ مهر دسته شغلی مالی، اداری و حقوقی شامل مشاغل کارمند اداری، متصدی امور بانکی، حسابدار و ۲۱ شغل دیگر و در نهایت در ۱۲ مهرماه دسته شغلی فناوری اطلاعات شامل مشاغل اپراتور رایانه، کارشناس فناوری اطلاعات، مدیر ارشد فنی (CTO) و ۳۱ شغل دیگر برگزار خواهد شد.

قمری  تصریح کرد: همچنین افراد می‌توانند در یک یا دو دسته شغلی افراد متفاوت، مشاغل مورد نظرشان را انتخاب کردند در زمان مقرر آزمون دهند.

او گفت: با دریافت کارنامه فرایند معرفی به شرکت‌ها و دعوت به مصاحبه شروع خواهد شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی مصاحبه‌ها بI صورت مجازی خواهد بود که اپلیکیشن‌های مورد استفاده بستگی به شرکت دارد.

قمری در خصوص تعداد شرکت‌های موجود گفت: ۴۷۰۰ شرکت در ۹ دسته شغلی نام برده شده در استان‌های مختلف حضور دارند، اما ممکن است در برخی از استان ها، برخی مشاغل شغلی وجود نداشته باشد که تمامی موارد در دفترچه راهنما ذکر شده است. همچنین باید توجه داشت عدم وجود برخی از مشاغل در برخی از استان‌ها به این معنا نیست که یک دسته شغلی به طور کامل در یک استان وجود نداشته باشد.

اعلام رشته های پرطرفدار در دوازدهم مهر

قمری گفت: دوازدهم مهر ماه لیست رشته‌های پرطرفدار آزمون استخدام بخش خصوصی نسبت به سال گذشته اعلام خواهد شد.

دبیر پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی گفت : شرکت‌های مرتبط با هر شغل و متوسط حقوق مرتبط با هر شغل که توسط دیتای شرکت‌ها جمع آوری شده است و همچنین معرفی استان‌هایی که در آن‌ها تقاضا ندارند از جمله موارد جدیدی است که به دفترچه راهنما اضافه شده است. همچنین با ارائه جزئیات بیشتر در خصوص شغل‌های مورد نظر و سعی داشته ایم تا افراد انتخاب دقیق‌تری را شغل مد نظر خود را در استان خود را انتخاب کند و مسیر شغلی حرفه‌ای و درستی را پیش بگیرد.

او  در نهایت  در خصوص زمان اعلام نتایج گفت: پانزدهم مهر به بعد کارنامه‌ها صادر می‌شود و فرایند معرفی به شرکت‌ها طی سه ماه شروع خواهد شد که طی این سه ماه فرایند مصاحبه به صورت مجازی انجام می شود و بعد از آن نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.