فرماندار اندیمشک گفت: پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا برای دسترسی آسان شهروندان برای تزریق واکسن در اندیمشک راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: پایگاه خودرویی برای سهولت دسترسی شهروندان به مراکز واکسیناسیون، تسریع در روند تزریق واکسن کرونا و افزایش کیفیت خدمات در مرکز شهر راه اندازی می‌شود.

او با اشاره به افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق مختلف شهر، افزود: در جهت ایجاد رضایتمندی و دسترسی سریع و آسان شهروندان مناطق حاشیه‌ی شهر به ویژه سالمندان، اتوبوس به‌همراه اکیپ سیار تزریق واکسن در این مناطق مستقر می‌شود.

جهانگیری بیان داشت: تمام مسئولین دستگاه‌های اجرایی و کارکنان ادارات ملزم به تزریق واکسن کرونا هستند و مدیران ادارات از این پس جهت حضور در جلسات حتما باید کارت واکسیناسیون همراه خود داشته باشند و کارمندان ادارات نیز می‌بایست در محل کار، کارت واکسیناسیون همراه داشته باشند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: پایگاه خودروی واکسیناسیون در مرکز شهر و در محل میدان شهدای راه آهن اندیمشک جنب ایستگاه راه آهن راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.