سردار حسینی از راه اندازی و آغاز به کار پست‌های امدادی در مراکز ۱۶ گانه مرزی با هدف ارائه خدمات درمانی در مناطق مرزی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار حسینی معاون بهداد نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار نفر بیمار تنفسی در مراکز بیمارستانی و پلی کیلینیک‌های ناجا خدمات دریافت کرده اند گفت: از زمان آغاز کرونا تاکنون ۵۰ هزار سی تی اسکن انجام شده و ۴۰ هزار بیمار در مراکز درمانی نیروی انتظامی بستری شده اند.

معاون بهداد ناجا با اشاره به اینکه روزانه ۷ تا ۸ هزار نفر در مراکز تحت پوشش ناجا واکسن تزریق می‌کنند افزود: این تعداد تزریق در ۲۰ نقطه کشور که با همکاری معاونت‌های انتظامی استان‌ها در حال انجام است.

معاون بهداد نیروی انتظامی هدف از ایجاد و راه اندازی پست‌های امداد در مناطق ۱۶ گانه مرزی را ارائه خدمات درمانی به هم وطنان مرز نشینی که دسترسی به مراکز تخصصی درمانی ندارند عنوان کرد و گفت: تاکنون در مناطق مرزی ۱۰۰ تله مدیسین راه اندازی شده است و هر مرکز‌ی در هر نقطه‌ای از کشور نیاز به کمک و تجهیزات بهداشت و درمان داشته باشد بهداشت و درمان ناجا آماده ارائه خدمات است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار