فرماندار ویژه کرج گفت: در مناطق کم برخوردار کرج علاوه بر توسعه خدمات زیرساختی، راه اندازی یک پردیس فرهنگی نیز می‌تواند فرهنگ عمومی و اجتماعی را در این مناطق ارتقاء بخشیده و نقش آسیب زدایی را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه کرج با اشاره به نقش مراکز فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگ و ارتقاء سطح اجتماعی در نشست مدیران کرج گفت: در طول سال‌های اخیر به موازات توسعه شهری، تناسبی بین نیاز‌های جمعیتی و زیر ساخت‌های فرهنگی به ویژه در کلانشه با جمعیت دو میلیونی اندیشیده نشده است.

فرماندار ویژه کرج افزود: امروز زمان آن فرا رسیده تا طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مقوله فرهنگ در جامعه، اهتمام وافری در این زمینه صورت پذیرد.

قاسم پور گفت: پای بست مناطق کم برخوردار کرج را باید با سنگ بنای فرهنگ بنا نهاد تا ساکنان این مناطق از حصار بسیاری آسیب‌ها رهایی بخشیده شوند.

او افزود: به نظر می‌رسد علاوه بر تلاشی که برای ایجاد پیاده رو‌ها و سنگ فرش کردن دالان‌ها و کوچه و پس کوچه‌های این مناطق صورت میگرد، نیاز مبرمی برای احداث و راه اندازی پردیس فرهنگی در بام کرج وجود دارد.

فرماندار ویژه کرج با تاکید بر ضرورت فعال شدن شورای اجتماعی شهرستان کرج گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج نیز باید برای رسیدگی به امور اجتماعی و فرهنگی مناطق کم برخوردار کرج بسته ویژه‌ای طراحی و اجرایی کند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.