به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یاسرنانکلی, معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به آیین نامه اجرایی مدارس و دستورالعمل ثبت نام گفت: دریافت هرگونه وجه برای ثبت نام دانش آموزان در دورهها ی مختلف تحصیلی ممنوع است.
او با اشاره به اینکه مدارس تنها در دو مورد مجوز دریافت وجه دارند، افزود: والدین تنها میبایست هزینههای بیمه دانش آموزی و کتاب را پرداخت کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه به مدیران مدارس تاکید شده است مجوز دریافت هیچ گونه وجه از والدین را ندارند، گفت:در طول سال تحصیلی والدین میتوانند بهطور داوطلب و با رضایت کمکهای خود را به مدارس ارائه دهند.
یاسرنانکلی بیان کرد:والدین میتوانند هرگونه تخلف مدارس را از طریق شماره تماس ۳۸۲۶۰۵۹۵ به دفتر رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند.
انتهای پیام/غ