مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب، از کمک ۳ میلیارد ریالی یکی از نیک اندیشان حوزه سلامت برای تهیه تجهیزات این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید پناهیان مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب اظهار کرد: با کمک ۳ میلیارد ریالی از سوی عبدالمهدی اسدی نیکوکار حوزه سلامت، جدیدترین و دقیق‌ترین مدل دستگاه‌های آزمایشگاهی و پزشکی خریداری و در بیمارستان شهید دستغیب بهره برداری شده است.

او افزود: این کمک شامل یک دستگاه سل کانتر یا اتوآنالایزر هماتولوژی با هزینه ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال، یک دستگاه چاپگر لیبل با هزینه ۴۶ میلیون ریال برای آزمایشگاه بخش تالاسمی و یک دستگاه نوار قلب دیجیتال با هزینه ۲۳۰ میلیون ریال برای درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی این مرکز است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب اضافه کرد: این مرکز با هدف جلب منابع برای ارتقای کیفیت و کمیّت خدمات به بیماران، سیاست‌های مرتبط با جلب مشارکت خیرین را دنبال می‌کند و از این فرصت‌ها به منظور پیشبرد اهداف و ارتقای همه جانبه خدمات به بیماران و مراجعان به شمار می‌رود، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار