رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: کشاورزان تا پایان شهریور ماه برای پلاک گذاری ماشین های کشاورزی خود اقدام کنند.

رنجی رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت‌: کشاورزان تا پایان شهریور ماه می‌توانند با پرداخت مبلغ جزئی نسبت به هویت دار کردن تراکتور ها و کمباین های خود اقدام کنند.

او با بیان اینکه بعد از پایان طرح پلاک گذاری تراکتور و کمباین در پایان شهریور ماه کشاورزان باید روند اداری ۴ تا ۵ روزه را برای پلاک گذاری طی کنند‌ افزود‌:‌ در حال حاضر جهاد کشاورزی با همکاری پلیس راهور تا پایان شهریور ماه با مبلغ جزئی تراکتور هایی که پلاک گذاری نشده اند و سند و برگ سبز ندارند را پلاک گذاری و هویت دار می‌کند.

رنجی ادامه داد: هزینه یک تراکتور دارای سند، پلاک و برگ سبز بسیار بالاتر از تراکتور هایی است که فاقد پلاک و هویت هستند.

رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک تراکتورهایی که فاقد پلاک و هویت باشند علاوه بر عدم دریافت سوخت از جهاد کشاورزی خرید و فروش هم نخواهند شد و اگر هم خرید و فروش شوند با قیمت‌های بسیار پایینی این اتفاق خواهد افتاد.

او گفت‌: تا پایان شهریور ماه هیچ گونه محدودیت سنی برای پلاک گذاری تراکتور و کمباین در سامانه پلیس راهور وجود ندارد، اما بعد از پایان طرح پلاک گذاری در پایان شهریور ماه ممکن است محدودیت سنی نیز برای پلاک گذاری گذاشته شود.

رنجی با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۶۱۸ دستگاه تراکتور و کمباین در استان داریم تصریح کرد: تاکنون ۵ هزار و ۱۰۷ دستگاه تراکتور و کمباین پلاک گذاری شده اند و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه بیشتر تراکتورهایی که شرایط پلاک گذاری را دارند پلاک گذاری شوند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.