سرپرست گروه هم خوانی و مدیحه سرایی وصال دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از راهیابی گروه تواشیح این دانشگاه به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی زادمهر، سرپرست گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی وصال دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: این گروه با ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در سطح استان، کشور و بین‌المللی موفقیت‌هایی را برای استان به ارمغان آورد و امسال نیز در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شرکت کرد و درخشید.

زادمهر ادامه داد: امسال دومین سالی است که مسابقات زیر سایه سنگین کرونا برگزار می‌شود و این گروه قرآنی دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده استان راهی مرحله نیمه‌نهایی ۱۴۰۰ شد.

سرپرست گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد بیان کرد: هر دو سال یک بار اعضای این گروه قرآنی دانشگاهی استان مانند همه دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد اسلامی استان تغییر می‌کنند. احسان صابرنیا، محمدعرفان میرجلیلی، محمدحسین نجارزاده، ابراهیم شادپور، محمد سالاری نوروزی ومحمدجواد پرهیزگار اعضای گروه در این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.