نخستین مرحله از عملیات مقابله با جرائم حوزه منابع آب شهرستان آباده با انسداد ۸۷ حلقه چاه غیرمجاز انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمودی رئیس اداره منابع آب شهرستان آباده گفت: این عملیات با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری بسیار نزدیک نیروی انتظامی انجام و طی آن چاه‌های غیرمجاز حفر شده در حریم و بستر رودخانه‌ها، مسیل‌ها و منابع آب شرب پر و مسلوب المنفعه شدند.

رئیس اداره منابع آب آباده گفت: با احتساب چاه‌های پرشده در طی این عملیات، از ابتدای امسال بیش از یکصد حلقه چاه غیرمجاز را داشته ایم.

محمودی افزود: همکاری بسیار نزدیک فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ مسعودی و پرسنل وظیفه شناس نیروی انتظامی به همراه همکاری فرمانداری محترم، دستگاه محترم قضایی ما را درمرحله نخست عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز شهرستان یاری نموده است که امیدواریم این همکاری تا پایان انسداد کامل چاه‌های غیرمجاز شهرستان تداوم یابد.

رئیس اداره منابع آب آباده اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد چاه‌های غیرمجاز شهرستان زیاد است، به جهت حفظ منابع آب‌های زیرزمینی شهرستان دومین مرحله انسداد چاه‌های غیرمجاز آباده را در آبان ماه در دستور کار داریم که در این مرحله برای انسداد ۲۰۰ حلقه چاه غیرمجاز دیگر برنامه ریزی داریم.

رئیس اداره منابع آب آباده بیان کرد:پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز برای حفاظت از سفره‌های زیرزمینی در جلوگیری از بحران آب لازم است.

محمودی در پایان آمار چاه‌های غیرمجاز آباده را ۳۸۲ حلقه عنوان کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.