متقاضیان مسکن ملی در اراک در مرحله اول باید ۶۷ میلیون تومان واریز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به عملیات اجرایی ۸ هزارو ۱۰۰ واحد طرح مسکن ملی در اراک گفت: آورده متقاضی متناسب با هزینه‌های روز است.

زندیه وکیلی افزود: پیش بینی که در حال حاضر می‌شود بالغ بر ۳۰۰ میلیون  هزینه هر مسکن ملی است که اولین آورده واریزی حدود ۶۷ میلیون تومان از سوی متقاضی است و مابقی از طریق تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

او اضافه کرد: پروژه جدید تحت عنوان ۸ هزارو ۱۰۰ واحدی در اراضی اوقافی آغاز شده که خوشبختانه مقدمات کار فراهم و تفاهم نامه با مجری پروژه امضا و عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی بیان کرد: برخی از همشهریان در این پروژه ثبت نام کردند و برای باقی شهر‌ها به سبب نبود محدودیت تامین زمین برای تمام افراد ثبت نامی تامین زمین صورت گرفته است.

او ادامه داد: در شهر اراک هم افراد ثبت نام شده در حال بارگزاری مدارک هستند که پس از پالایش و بررسی، از بین افراد قرعه کشی انجام خواهد شد.

زندیه وکیلی گفت: عده‌ای از افراد ثبت نام شده در گذشته در پروژه قبلی انتخاب نشدند و برخی اقشار ویژه از جمله ایثارگران و معلولین بهزیستی و ... اکنون در اولویت قرار دارند که زمان محدودی برای واریز وجه آن‌ها لحاظ شده است.

او ادامه داد: در شورای مسکن استان مرکزی، احداث واحد‌های مسکن ملی در اقصی نقاط شهر‌های استان پیگیری شد، عملیات اجرایی این پروژه‌ها در اقصی نقاط شهر‌های استان آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی پروژه‌های مربوط به اراک را یکی از مهمترین پروژه‌ها عنوان و تصریح کرد: در این شهر عملیات اجرایی حدود ۲ هزار واحد از چندی پیش آغاز شده که ثبت نام کنندگان در قالب دو پروژه انتهای هپکو و کوثر ساماندهی شده و کار اجرایی ساخت آن‌ها نیز آغاز شده بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
تو رو خدا تورم و به این مسکن ملی ها نزنید تا بتونیم از کرایه نشینی که ماهی خداد تومنه نجات بیایم مسیولین دلتون به رحم بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
به خدا به پیر و پیغمبر نداریم ۶۷ میلیون تازه معلوم نیست کی تحویل بدن با این کرایه های سنگین فقط مونده بریم چادر بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدایا من از کجا شصت میلیون مگه قرار نبود چهل تومن بدیم تازه من این چهل تومن پول قرض وطلاهام بوده حالا از کجا پول زمین بیار ای خدا منو بکش راحتم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام من سرپرست خانوار هستم چرا فرم من قرمزه چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
زیر ۱۱۰ متر باشه ۱۰۰میلیون نمیارزه تو لب روستای طرمز مسکن ملی ساختن
Iran (Islamic Republic of)
رمضانعلی صالحی
۰۳:۵۹ ۲۸ دی ۱۴۰۰
باسلام مدت ۴۵ساله است مداح اهلبیت (ع)هستم درهنرتعزیه هم فعال ولی به خاطر کرونا دوساله هیچ مجلسی نرفتم وراه درآمدی هم ندارم خانه ۷۵متری خودم وفروختم تا بتونم زنده گیم وتامین کنم وحالا بصورت مستاجردرهمان خانه هستم که قراره دوروز دیگه سند بنام خریدار بزنم لطفا بفرمایین اینگونه مسکن بماهم تعلق میگیره .راهنمایی کنین چون با این پول دیگه نمیتونم مسکن بخرم لطفا جوابمو بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۲۸ دی ۱۴۰۰
باسلام.چرا مبلغ واریزی اولیه شهر اراک. از 40 میلیون تومان به 67میلیون تومان. که با توجه به شرایط وضعیت اقتصادی مستاجرها. واقعا سخت تامین 67میلیون تومان.
قرار بود.پول زمین را نگیرید. که 27میلیون پول زمین است. خواهشا رسیدگی کنید. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۴ دی ۱۴۰۰
سلام اگرمامسجران این پول داشتیم خوب ۶۰ میلون کم پولی نیست از کجا بیاریم