مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: با خودرو‌های حمل پسماند متخلف که نسبت به نظافت خودرو و جلوگیری از نشت شیرابه اقدامات لازم را انجام ندهند برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز در بازدید از خودرو‌های حمل پسماند پیمانکاران بخش خصوصی کلانشهر تبریز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آن‌ها در پاکیزگی این کلانشهر، گفت: با همت و تلاش کارکنان شهرداری، پاکبانان و پیمانکاران بخش خصوصی کلانشهر تبریز به عنوان تمیزترین شهرهای ایران طی سال‌های مختلف معرفی شده که باید در جهت حفظ این جایگاه نسبت به پاکیزگی بیش از پیش و نظافت و پاکیزگی خودرو‌های جمع آوری پسماند دقت کرد.

او ادامه داد: طی بازدید‌های صورت گرفته از کارگاه ماشین آلات پیمانکاران خدمات شهری در برخی از خودرو‌ها شاهد نشت شیرابه در سطح شهر هنگام جمع آوری بودیم که با ارائه اخطار‌های لازم و تذکرات موردی پیمانکاران نسبت به رفع آن‌ها اقدام کردند.

او بیان کرد: پیمانکاران خدمات شهری فعال در شهر تبریز همواره باید نسبت به اصلاح خودرو‌های خود و مخازن مربوطه جهت جلوگیری از نشت شیرابه پسماند اقدام کنند که در غیر این صورت برخورد قاطع و لازم برابر قوانین و مقررات با این خودرو‌ها انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار