لزوم توسعه مسیر‌های مواصلاتی شهرستان‌های بیضاء و سپیدان

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضاء خواستار حل مشکلات راه‌ها و توجه به توسعه مسیر‌های مواصلاتی این شهرستان شد و گفت: راه‌های مناسب یکی از دلایل افزایش گردشگر در شهرستان سپیدان به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضاء در دیدار با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه بعضی از مسیر‌های مواصلاتی شهرستان‌های بیضاء و سپیدان در حوزه زیر ساخت‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند، گفت: جهت حل مشکلات و توسعه این راه‌ها تقاضامندیم که در اسرع وقت دستورات لازم را مبذول فرمایید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متاسفانه هموار نبودن مسیر‌ها در بعضی از مناطق مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است که همواره از شما انتظار داریم اقدامات عملیاتی در جهت بهبود و رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق افتد.

او در ادامه بر نقش زیر ساخت‌های حمل و نقل و مسیر‌های مناسب در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه تاکید کرد و ادامه داد: هرچند که رونق صنعت و تولید در گرو مسیر‌های حمل و نقل مناسب است بنابراین جهت توسعه و سهولت در امور صنعتگران از شما تقاضا داریم تا راه اندازی و ایجاد مسیر‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام نقاط حوزه انتخابیه تا شهر‌ها را وارد فاز عملیاتی کنید.

نماینده مردم شریف سپیدان و بیضاء گفت: بهبود وضعیت زیر ساخت‌های حمل و نقل می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد یک منطقه باشد چرا که این امر سبب تسریع حمل و نقل جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت شده و به لحاظ زیست‌محیطی نیز دارای آثار و تبعات مثبتی خواهد بود.

علی زاده با بیان اینکه راه‌های مناسب یکی از دلایل افزایش گردشگر در شهرستان سپیدان به شمار می‌رود، افزود: شهرستان سپیدان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری چهار فصل در کشور و استان به شمار می‌رود بنابراین جهت رونق این صنعت تمامی اقدامات لازم برای افزایش کیفیت مسیر‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار