مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات ساخت بزرگراه در استان از ۴۰ میلیارد تومان با جهش یک هزار درصدی به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: افزایش اعتبارات در ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان نتیجه پیگیری‌های انجام شده اداره کل و با حمایت‌های ارزشمند استاندار، معاونان وی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه۱۴۳ کیلومتر بزرگراه با فعال بودن تمامی کارگاه‌های راه‌سازی و اشتغالزایی افزون بر ۲ هزار نفر در محور‌های زاهدان_زابل، زاهدان _ بم، زاهدان_ خاش و همچنین زاهدان _ بیرجند در حال ساخت است افزود: تا پایان سالجاری ۵۰ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ساخت ۷۰ کیلومتر بزرگراه در استان سال آینده آغاز می‌شود تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا سال آینده ساخت بزرگراه در دیگر قطعات پرتردد و پرتصادف زاهدان _ زابل توسط این اداره کل اجرایی خواهد شد تا آرزوی دیرینه مردم در برخورداری مسیر ایمن محقق شود.

وی تصریح کرد:  اداره راه و شهرسازی با وجود همه مشکلات مالی تمامی پروژه‌های راه‌سازی سیستان و بلوچستان را فعال نگه‌داشته بطوری که در بسیاری از محور‌ها ساخت بزرگراه‌ها به مرحله آسفالت رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار