نماینده مردم نهاونددر مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از قهرمانان و زیرساخت‌های ورزشی به نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از ورزش و جوانان شهرستان نهاوند و بازدید از زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی شهرستان بخصوص مجموعه ورزشی علیمرادیان به نهاوند سفر می‌کند.

او افزود: در دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که با حضور دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد مشکلات قهرمانان و زیرساخت‌های ورزشی نهاوند مطرح شد.

 نماینده مردم نهاوند در خانه ملت اظهار داشت: دکتر سجادی فردی توانمند و علمی است که توانایی بسیار زیادی در حوزه ورزش و جوانان دارد و باقهرمانان نهاوندی مانند کرم سهرابی هم دوره ورزشی او در ورزش دو ومیدانی بوده اند.

شهبازی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی حامی ایشان بوده و خواهیم بود گفت: انتصاب دکتر سجادی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان اقدامی مشترک در راستای عمل به امر مهم تخصص محوری توسط ریاست محترم جمهور و مجلس شورای اسلامی بود که جای تقدیر دارد چراکه ایشان از قهرمانان و نام‌آوران کشور است و ورزش را با تمام وجود لمس کرده است.

او با بیان اینکه افزایش اعتبارات ورزش را در کمیسیون‌های برنامه‌وبودجه پیگیری می‌کنیم بیان کرد: امیدواریم باهمت جمعی دولت و مجلس شاهد بالندگی ورزش و جوانان در کشور باشیم.

نماینده مردم نهاونددر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان باتوجه‌به رسالت‌های خود اهداف مختلفی را در حوزه‌های مختلفی، چون سلامت دنبال می‌کند، گفت: هزینه‌کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است چراکه هرچه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور توسعه و ترویج پیدا کند هزینه بهداشت و درمان نیز برای مردم و کشور کاهش می‌یابد.

شهبازی با تاکید بر اینکه برای موفقیت دکتر سجادی تلاش می‌کنیم و هرآنچه در توان داشته باشیم بکار خواهیم گرفت، گفت: خوشبختانه در این دیدار دکتر سجادی قول مساعد در راستای رفع موانع، مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات ورزش و جوانان شهرستان نهاوند را دادند و مقرر شد در اولین فرصت جهت بازدید از اماکن و زیرساخت‌های ورزشی و همچنین دیدار با قهرمانان و ورزشکاران به شهرستان نهاوند سفر کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.