دبیر کمیته جت اسکی و جت‌بت هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: امکان استفاده از ظرفیت دریاچه‌های خمیران، کمانه، قرقاچ، حنا و چشمه لنگان در فریدونشهر برای توسعه و ترویج ورزش‌های آبی از جمله جت اسکی فراهم شده است.

محسن فدائی دبیر کمیته جت اسکی و جت‌بت هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: جت اسکی در ابتدای ورود به ایران به عنوان وسیله تفریحی استفاده می‌شد، ولی با تاسیس انجمن جت اسکی زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی این رشته رسماً به عنوان یک رشته ورزشی شناخته شد. کمیته جت اسکی و جت‌بت استان اصفهان نیز از سال ۱۳۹۳ تشکیل شد و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.


او ادامه داد: در استان اصفهان ورزش جت اسکی شناخته شده نیست. برای اولین بار در سال ۹۶ توانستیم با استفاده از استادان مجرب و حضور ۳۰ نفر از علاقه‌مندان، اولین دوره گواهینامه و داوری جت اسکی را در سد خمیران با کمک شرکت آب منطقه‌ای اصفهان برگزار کنیم.


فدائی بیان کرد: تیم جت اسکی اصفهان در مهرماه ۹۶ در جام شهید حججی شرکت کرد و ایوب سلطانی موفق به کسب رتبه دوم کشور در رشته اسلالوم و تیم جت اسکی استان اصفهان در اولین دوره حضور در مسابقات موفق به کسب مقام سوم تیمی شد.


او راجع‌به مشکلات این ورزش تصریح کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده با مدیرعامل شرکت آب منطقه استان اصفهان امکان استفاده از ظرفیت دریاچه‌های خمیران، کمانه، قرقاچ، حنا و چشمه لنگان در فریدونشهر برای توسعه و ترویج ورزش‌های آبی از جمله جت اسکی فراهم شد.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.