فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۱۰۰ میلیون تومان انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در محور"نیکشهر - چابهار" خبر داد.

سرهنگ "محمود رضا صادقی"فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  ماموران یگان تکاوری شهرستان "نیکشهر" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "نیکشهر – چابهار" به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و با دستور ایست آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو هزار و ۵۳۹ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۳۰ طاقه پارچه، یک دستگاه ماشین لباس شوئی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲ دستگاه اسپلیت و ۵۱۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای‌ کشف شده یک میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال برآورد شده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر قاچاق کالا را تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور دانست و عنوان داشت: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار