مرکز واکسیناسیون ویژه صنعتگران و کارگران، در شهرک صنعتی عباس آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز واکسیناسیون ویژه صنعتگران در پاکدشت  افتتاح شد. بر این اساس همه کارکنان شهرک صنعتی عباس آباد شامل کارگران، کارمندان و مدیران کارخانه ها در مرکز واکسیناسیون جدید واکسن کرونا دریافت می کنند.

معاون بهداشت و درمان پاکدشت گفت: این مرکز ظرفیت تزریق روزانه ۲۵۰۰ دز واکسن کرونا به کارگران و کارفرمایان شاغل در شهرک صنعتی عباس آباد را دارد.

حاجتی افزود: این مرکز سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون و چهاردهمین مرکز تزریق واکسن در شهرستان پاکدشت محسوب می‌شود.

وی گفت: تزریق واکسن برای کارگران و افراد شاغل در شهرک صنعتی عباس آباد بدون محدودیت سنی انجام خواهد شد.

وی افزود: بعد از واکسیناسیون کامل افراد در شهرک صنعتی عباس آباد، کارگران و فعالان صنعتی شاغل در دیگر شهرک‌های صنعتی این شهرستان نیز در این مرکز واکسینه خواهند شد.

 

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد هم در این خصوص گفت: با توجه به اینکه تمام افراد شاغل در کارخانه‌ها واکسینه می‌شوند امیدواریم به سرعت زنجیره انتقال این ویروس در شهرک صنعتی عباس آباد شکسته شود.

حسن مرجانی افزود: با هماهنگی انجام شده، قرار شد روزانه هر کارخانه به نوبت ۱۰۰ نفر از کارمندان خود را برای واکسینه شدن به این مرکز معرفی کند.

وی گفت: با انجام واکسیناسیون در شهرک صنعتی عباس آباد امیدواریم روند تولید رونق بیشتری بگیرد و صاحبان صنایع و کارگران با خیال آسوده‌تر به فعالیت‌های اقتصادی خود بپردازند.

بر اساس این گزارش پیش بینی می شود تا کمتر از ۳ هفته آینده تمام افراد شاغل در این شهرک واکسینه شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار