سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در هفته گذشته (۱۳ تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۰) ناوگان اتوبوسرانی در مشهد بیش از ۴۱ هزار مرتبه ضدعفونی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس اتحادی سخنگوی و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در هفته گذشته ۴۱ هزار و ۴۰ مرتبه ناوگان اتوبوسرانی مشهد ضدعفونی شده و ۵۶ هزار ماسک و محلول ضدعفونی بین کارکنان این سازمان اعم از ستادی و سیار توزیع شده است.

او افزود: در این زمان ذکر شده تعداد پنج هزار و ۶۶۹ نفر از کارکنان با دستگاه تب سنج چکاپ و تحت آموزش‌های فردی پیشگیری از ابتلا به کرونا قرار گرفته‌اند.

سخنگوی و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه امسال سه میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۹۹ نفر از شهروندان مشهدی سفر‌های درون شهری خود را با استفاده از اتوبوس انجام دادند.

اتحادی با اشاره به ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط رانندگان از مسافران، بیان کرد: مسافران باید بهای دریافت خدمات را از طریق کارت الکترونیکی پرداخت کنند.

او با بیان اینکه پویش «من ماسک می‌زنم» روی بدنه اتوبوس‌های مشهد حک شده است، تصریح کرد: دستورالعمل های بهداشتی به صورت مستمر توسط سازمان اتوبوسرانی مشهد با دقت اجرا می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام.
برای اینکه مطمئن بشید ضدعفونی کردن اتوبوس های مشهد چجوریه کافیه یک سری بدون دوربین و تشکیلات برید.با یک وسیله که اندازه فلاسک چای توش ماده ضدعفونی جای میگیره ماشین و ضدعفونی میکنن و فقط قسمت آقایون انجام میشه و قسمت خانمها نمیرن و کل تایم ضدعفونی کردنشون هم نهایتا 5 ثانیه طول میکشه و از مایعی استفاده میشه که بوی وایتکس میده و از الکل استفاده نمیشه.واقعا جای تاسف داره.

از طرف یک شهروند که هرروز سوار اتوبوس میشه.