مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون شاغلان گردشگری این استان پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر ضیائیان  مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: پس از ۲ ماه پیگیری برای واکسیناسیون افراد شاغل در صنعت گردشگری خراسان رضوی موفق به اختصاص سهمیه ویژه‌ای برای این عزیزان شدیم.

او افزود: اکنون ۳۰ هزار نفر در بخش گردشگری مشغول فعالیت‌اند که ۵۰ درصد این جمعیت در ۲ سال گذشته فعالیتشان به‌علت کرونا تعطیل بود و با واکسیناسیون امید داریم شرایط بازگشایی آن تأسیسات هم فراهم شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون همه فعالان هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی و آژانس‌های مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان مشمول دریافت واکسن کرونا خواهند بود.

 ضیائیان بیان کرد: هتل ۵ ستاره هما مکان واکسیناسیون است که با ۴ واکسیناتور، یک پزشک و بازرسانی از اداره‌کل میراث فرهنگی و دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد مشغول ارائه خدمات به همکاران عزیز هستند.

او درباره اینکه آیا نیرو‌های تعدیل‌شده صنعت گردشگری هم حائز دریافت واکسن هستند یا خیر تصریح کرد: کسانی که در ۲ سال گذشته تعدیل شده و به کار بازنگشته‌اند، شامل دریافت واکسن نخواهند بود؛ البته تعداد این افراد بسیار اندک است.


انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.