مدیر کل استاندار استان اردبیل گفت: تعرفه مربوط به آزمون دوره‌ای ترازو‌های سبک و آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع در استان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در جلسه کمیته راهبردی اوزان و مقیاس و نازل‌های عرضه سوخت مایع استان با حضور نمایندگانی از سازمان صمت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل و اتاق اصناف تعرفه مربوط به آزمون دوره‌ای ترازو‌های سبک و آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع تعیین شد.

او افزود: با توجه به تعرفه ابلاغی سازمان در سال جاری به مبلغ ۳۵۰ هزار ریال برای انجام آزمون دوره‌ای وسایل سنجش سبک و نازل‌های سوخت مایع، در راستای حمایت از واحد‌های صنفی استان و به اتفاق آرا تعرفه مربوط به آزمون دوره‌ای اوزان سبک مبلغ ۱۵۰ هزار ریال و آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع به ۱۷۰ هزار ریال تعیین شد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل افزود: بر اساس یکی از مصوبات جلسه مزبور مقرر شد، موضوع الزام بازرسین سازمان صمت و اتاق اصناف نسبت به کنترل برچسب صحت عملکرد منصوبه ترازو‌های مورد استفاده در واحد‌های صنفی در زمان بررسی تمدید عضویت یا پروانه کسب توسط اتاق اصناف برای طرح در کمیسیون نظارت سازمان صمت استان پیشنهاد گردد.

علایی بیان کرد: از دیگر مصوبات جلسه انجام برنامه ریزی لازم از سوی این اداره کل به منظور کنترل و جمع آوری ترازو‌های قاچاق و غیر قانونی از مراکز عرضه و فروش وسائل سنجش در قالب گشت‌های مشترک با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف استان بود.

او افزود: همچنین مقرر شد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ضمن اطلاع رسانی موضوع به جایگاه داران، همکاری‌های لازم را در این خصوص معمول کرده و همچنین اتاق اصناف استان ضمن اطلاع رسانی تعرفه‌های جدید به اصناف، همکاری‌های لازم را با آزمایشگاه تایید صلاحیت شده این اداره کل داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار