خرید پوستر دیواری به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود، اگر می خواهید در فرصت زمان کافی از بین هزاران طرح زیبا، طرح دلخواه را برای خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات وب سایت های آنلاین نظیر دکور آذین است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای خرید پوستر دیواری ابتدا بایستی طرح دلخواه را برگزینید، وجود هماهنگی و هارمونی بین طرح پوستر دیواری با دکوراسیون داخلی یکی از مواردی است که در انتخاب طرح مناسب بایستی در نظر گرفت. دقت کنید تنوع طرح‌ها در پوستر‌های دیواری به حدی است که برای محیط‌ها با دکوراسیون داخلی مختلف امکان انتخاب طرح دلخواه آسان است.

پوستر دیواری با طرح دلخواه

تنوع طرح‌ها در پوستر دیواری به حدی است که امکان انتخاب طرح مناسب برای افراد آسان است. از طرح‌های مرسوم برای پوستر‌های دیواری می‌توان موارد زیر را نام برد:

• پوستر دیواری طرح طبیعت و حیوانات
• پوستر دیواری کلاسیک و سنتی
• پوستر طرح کودک و نوجوان
• پوستر طرح‌های مدرن یا فشن
• ...

در مورد چاپ پوستر دیواری بایستی به این نکته توجه کرد که طرح سه بعدی این نوع پوستر‌ها زیبایی بصری بالاتری دارد. در طرح‌های سه بعدی پوستر دیواری، حاشیه‌ها و قسمت‌های روشن و تاریک به خوبی کار شده و حالت سه بعدی در چشم مخاطبان القا می‌شود. برای چاپ سه بعدی پوستر دیواری نیاز به تجهیزات خاص چاپی است که تنها واحد‌های معتبر در این زمینه اقدام می‌کنند.

با پوستر‌ها می‌توانید طرح‌های خاص را اجرا و محیطی تخیلی و شیک را برای افراد فراهم کنید. به عنوان مثال اتاق کودک را در نظر بگیرید، با استفاده از طرح‌های کودکانه و کارتونی می‌توانید محیطی شیک و جذاب را برای این قشر فراهم کرده که در شکل گیری روحیات آن‌ها بسیار تاثیرگذار است.

پوستر دیواری طرح سفارشی

معمولا واحد‌های ارائه دهنده پوستر‌های دیواری، طرح‌های مختلف را در قالب گالری‌های تصاویر به مشتریان ارائه می‌دهند، در مورد وب سایت‌های آنلاین نیز، پوستر‌ها به صورت دسته بندی شده معرفی می‌شوند. اما گاهی برخی از افراد به دنبال انتخاب طرح به صورت دلخواه و سفارشی برای خود هستند که در طرح‌های ارائه شده توسط واحد چاپی موجود نیستند. در این موارد واحد چاپ کننده با دریافت فایل با کیفیت پوستر می‌تواند به صورت سفارشی اقدام به چاپ پوستر دیواری برای شما کند.

برای خرید پوستر دیواری چه کنیم؟

برای مکان های مختلف می توان پوسترها با طرح های سفارشی را تهیه کرد. اتاق خواب یا اتاق کودک، طرح های مخصوص به خود را دارند. همچنین مشاغل مختلف نیز می توانند از طرح های مناسب برای خود استفاده کنند. به عنوان مثال آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می توانند از طرح مخصوص خود بهره برند. استفاده از طرح های فشن و زیبایی و تصاویر چهره می تواند الگوی مناسبی برای آرایشگاه ها باشد. آرایشگاه ها با داشتن محیطی زیبا و فشن در مدت زمانی که مخاطبان آرایشگاه منتظر دریافت خدمات هستند، در جلب توجه مخاطبان و رضایت بیشتر آن ها بسیار تاثیر می گذارد.

چاپ پوستر دیواری

پس از انتخاب طرح، گام بعدی انتخاب جنس و ابعاد مورد نظر برای چاپ است. پوسترها را می توان بر روی وینیل، کتان، چرم، پارچه و ... چاپ کرد. انتخاب جنس می تواند بر قیمت نهایی تاثیر داشته باشد. برخی از جنس ها نظیر وینیل قابلیت های ویژه مثل قابلیت شست و شو را برای پوسترهای دیواری فراهم می کند. برای تعیین ابعاد نیز بایستی ۵ سانتی‌متر به پهنا و ارتفاع دیوار جهت جبران قناصی دیوار اضافه شود. سپس فرایند چاپ و ارسال پوستر برای افراد انجام می‌شود.

برای خرید پوستر دیواری چه کنیم؟

پس از طراحی و چاپ پوستر، عملیات نصب آن صورت می‌گیرد. برای چسباندن پوستر روی دیوار از چسب مخصوص استفاده می‌شود. نصب پوستر آسان است، بنابراین می‌توان طرح‌های مختلف را به راحتی روی دیوار اجرا کرد. اما بهتر است عملیات نصب توسط نصاب ماهر انجام شود تا به خوبی طرح برای دید افراد فراهم شود.

قیمت و هزینه چاپ پوستر دیواری چگونه است؟

عوامل متعددی در تعیین هزینه نهایی پوستر تاثیرگذار است، از اولین موارد می‌توان به متراژ چاپی اشاره کرد. علاوه بر این جنس مورد استفاده برای پوستر، کیفیت چاپ و طرح‌های مورد استفاده از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی پوستر محسوب می‌شود. با این وجود تعرفه خود واحد چاپی از مهم‌ترین عوامل به حساب می‌آید.

توجه داشته باشید که زیبایی به دست آمده از روش‌های سنتی هیچ گاه در حد پوستر‌های دیواری نیستند. همچنین هزینه اجرا روش‌های سنتی نظیر گچ کاری، رنگ کاری و ... به مراتب از هزینه تهیه و نصب پوستر‌های دیواری بیشتر است. زیباسازی با روش‌های سنتی دشوار بوده و زمان فراوانی می‌خواهد، این در حالی است که با پوستر در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی دکوراسیون داخلی با طرح‌های مختلف انجام می‌شود.

مجموعه دکور آذین با کیفیت‌ترین پوستر‌های دیواری را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. جهت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لینک www.decorazin.ir مراجعه کنید یا با شماره تماس‌های زیر تماس بگیرید؛

۰۹۹۰۱۲۳۵۳۱۰- ۸۸۵۲۰۷۹۳، ۸۸۵۲۴۳۶۸ (۰۲۱)

برای خرید پوستر‌های دیواری، مرکزی معتبر را در گام نخست انتخاب کنید. توانایی ارائه طرح‌های دلخواه شما، توجه به نمونه کار‌ها و رضایت سایر مشتریان می‌تواند به عنوان ملاکی برای انتخاب یک مرکز معتبر برای شما باشد.

با تهیه و نصب پوستر دیواری دکوراسیونی شیک و جذاب را برای خود فراهم آورید!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار