عصمت بداخشان از اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری برای بیش ۱۱ هزار دانش آموز در تابستان ۱۴۰۰ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عصمت بدخشان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:طرح جبران و تثبیت یادگیری در راستای تفاهم نامه سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی و با استفاده از معلمان مدارس و دانشجو معلمان بسیجی و علاقمند انجام گرفت.

بداخشان افزود: طرح جبران و تثبیت یادگیری در بازه زمانی ۱۹ تیر تا سوم شهریور ۱۴۰۰ برای دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی که دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و علوم هستند اجرا شده است.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اهمیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی به عنوان پایه ادامه تحصیل دانش‌آموزان افزود: بیماری کرونا و آموزش مجازی نیاز به جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم را افزایش داده است.

بدخشان  عنوان کرد: ۸شهرستان و یک منطقه خراسان شمالی در این طرح شرکت کرده اند  که  ۷۵۵معلم رسمی و ۱۷۸ دانشجو معلم، ۱۱هزار و ۷۲۳ دانش آموز با سطح عملکرد نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول را آموزش داده اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.