صباغان گفت: همه دانشجویان کارآموز و کارورز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و دانشجویانی که برای درس‌های عملی در دانشگاه حضور داشتند، واکسینه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد صباغان معاون آموزشی، تحقیقاتی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: دانشجویان کارآموز و کارورز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و دانشجویانی که برای درس‌های عملی ترم گذشته در دانشگاه حضور داشتند، واکسینه شده‌اند و البته اعلام کردیم سایر دانشجویان نیز هیچ محدودیتی برای دریافت واکسن ندارند.

او بیان داشت: در واکسیناسیون دانشجویان، پوشش صد درصدی صورت گرفته است مگر اینکه خود دانشجو برای دریافت واکسن حضور پیدا نکرده باشد.

صباغان افزود: آموزش ترم آینده ترکیبی است؛ درصدی از درس‌های تئوری به صورت حضوری و مجازی و درس‌های کارورزی و کارآموزی کاملا حضوری برگزار می‌شوند. این برنامه تاکنون ابلاغ شده و به احتمال بسیار زیاد عملی خواهد شد و با توجه به شرایط و رنگ‌بندی هر شهر، آموزش ترکیبی خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی خواهیم کرد که چند درصد از دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند.

معاون آموزشی، تحقیقاتی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی بهبهان تصریح کرد: در صورت حضوری شدن آموزش، برای جلوگیری از ایجاد تجمع در خوابگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت عمل خواهیم کرد. البته برنامه‌ریزی به گونه‌ای خواهد بود که تنها درصدی از دانشجویان حضور داشته باشند تا شاهد ایجاد تجمع نباشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.