مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: شور عاطفه‌ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهرماه در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: برنامه جشن عاطفه‌ها باهدف تأمین ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند و محروم در آستانه سال تحصیلی توسط کمیته امداد و با همکاری بسیج، صدا و سیما و آموزش و پرورش در سراسر استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


الهی راد افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که در تلاش هستیم با توجه به محدودیت منابع دولتی از طریق هم‌افزایی و مشارکت خیرین بزرگوار در شور عاطفه‌ها اقدام اثربخشی در راستای تحقق عدالت آموزشی و تأمین مایحتاج لازم برای تحصیل دانش آموزان انجام دهیم.

او عنوان کرد: سال قبل با همکاری و هم‌افزایی خیران و کمیته امداد حدود هزار دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد و برای شروع سال تحصیلی جدید نیز هزار دستگاه تبلت دیگر نیازسنجی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  افزود: هم استانی‌ها می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و محروم استان از طریق کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ در رویداد شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.