حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با صدور پیامی، درگذشت امام جمعه سابق پلدختر این روحانی جهادگر و پر تلاش را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی، درگذشت روحانی جهادگر و پر تلاش حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد ایمانی (ره) امام جمعه سابق پلدختر را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال اسوه پارسایی و پرهیزگاری، تجلی اخلاص، حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد ایمانی (رحمه الله علیه) امام جمعه سابق شهرستان پلدختر لرستان موجب غم و اندوه شد.

این عالم خدمتگزار قبل و بعد از انقلاب اسلامی عمر مبارک خویش را در راه تبلیغ معارف و احکام اسلامی، آموزه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مجاهدت خستگی‌ناپذیر در برقراری صلح و دوستی در بین طوایف مختلف و هفده سال معرفت و بصیرت افزایی در سنگر امامت جمعه شهرستان پلدختر با وجود بمباران‌ها و موشک‌های دشمن، سپری نمود.

مجموعه این صفات همراه با حسن اخلاق و تواضع از ایشان شخصیتی ساخته بود که همنشینی و مجالستش درس‌آموز، روحیه بخش و انسان ساز بود.

این ضایعه اندوهبار را به عموم مردم متدین و انقلابی استان لرستان، شهرستان پلدختر و حومه، جامعه روحانیت استان لرستان و روحانیون گرامی شهرستان پلدختر، ارادتمندان، اقوام و همه بازماندگان خصوصاً فرزند آن عالم فرهیخته تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن روحانی جهادگر و پرتلاش علو درجات و حشر با صدیقین و صالحین را خواستارم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.