مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۴۱ نفر از خواهران برگزیده در امامزاده پیرمحمد سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار داشت: مرحله شهرستانی این مسابقات در سه منطقه و در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

او افزود: در مجموع ۲۹۳ نفر شامل ۱۴۹ نفر خانم و ۱۴۴ نفر آقا در این سه منطقه با هم رقابت کرده و نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات نیز از روز جمعه ۱۹ شهریور و با حضور ۴۱نفز از، خواهران برگزیده آغاز شد، گفت: روز ۲۵ شهریور نیز بخش برادران با حضور ۹۶ نفر برگزار خواهد شد و منتخبین به مرحله کشوری راه می‌یابند.

کاروند یادآور شد: رشته دعاخوانی این دوره از مسابقات بصورت ضبط و با حضور ۱۲‌نفر از خواهران و ۲۳نفر از برادران برگزار خواهد شد و تفسیر قرآن هم ۱۱مهر بصورت آنلاین و با حضور ۱۶نفر از خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

او وجه تمایز این دوره از مسابقات را با توجه به شرایط خاص کرونایی با دوره‌های قبلی را برپایی ایستگاه سلامت در محل مسابقه اعلام کرد و گفت‌: در این مسابقات پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت می‌شود.

نام نویسی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده بود و تا ۱۳ خرداد به مدت یک ماه ادامه داشت، این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، دعاخوانی و اذان برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.