حجت الاسلام شهبازی گفت:تا پایان امسال ۱۰۰۰ تابلوی شهید در معابر شهری قم هوشمند سازی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام حبیب الله شهبازی، مسئول دبیرخانه نامگذاری شهرداری قم  گفت:اخیرا  با نامگذاری ۳۳ مورد از معابر عمومی شهر با نام مقدس و زیبای شهیدان دوران دفاع مقدس موافقت شده  که ۲۳ مورد آن مربوط به شهدای ارتش و ۱۰ مورد نیز از پایگاه بسیج محله شهید فهیمی بوده است.

او  افزود:نام گذاری معابر با توجه به تقاضای مردمی و پس از  بررسی در شورای نامگذاری و تصویب در صحن علنی شورای شهر  به شهرداری ابلاغ می‌شود.


مسئول دبیرخانه نامگذاری شهرداری قم ادامه داد:طبق قانون مرجع نامگذاری شورای شهر است از این رو  شهرداری پیشنهادات را به شورا تقدیم می‌کند و پس از بررسی در شورا از سوی  شهرداری اجرایی می‌شود.


حجت الاسلام شهبازی عنوان کرد: از سال گذشته با تصمیم کمیسیون خدمات شهری شورای شهر ،کمیته‌ای با حضور حفظ آثار شهدا، بنیاد شهید و سازمان زیباسازی شهرداری تشکیل و مقرر شد  تابلو معابری که به نام شهدا مزین  است هوشمند سازی شود.

او ادامه داد:در این طرح با امکان کیوآر کد ایجاد شده می‌توان به تمامی اطلاعات مربوط به آن شهید دست یافت و  تا کنون این طرح برای  ۲۰۰ مورد تابلو انجام شده است  و امیدواریم تا پایان امسال ۱۰۰۰ تابلوی شهید در معابر شهری قم هوشمند سازی شوند.

مسئول دبیرخانه نامگذاری شهرداری قم در پایان گفت:مردم از طریق سامانه ۱۳۷ و مراجعه به روابط عمومی شهرداری مناطق می‌توانند پیشنهادات خود را برای نامگذاری با شهرداری مطرح کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار