رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا نسبت به سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکرالله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، گفت: دیروز ۲۶۰ مورد جدید مثبت به ثبت رسیده است که روز قبل این تعداد ۲۲۶ و دو روز  گذشته ۱۹۰ مورد بوده است.

او به ارائه آمار تفکیکی پرداخت و بیان کرد: از میان ۲۶۰ مورد جدید ابتلا ۷۷ نفر مربوط به آبادان، ۶۸ نفر به خرمشهر بودند و ۱۱۵ مورد مثبت قطعی کویید ۱۹  نیز در شادگان  ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از فوت پنج نفر دیگر  از مبتلایان به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: چهار نفر از جانباختگان از آبادان و یک نفر از خرمشهر بود.

سلمان زاده در ادامه به آمار بستری در بیمارستان‌های زیر مجموعه  دانشگاه علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و گفت: ظرف یک روز گذشته ۴۷ نفر بستری و ۶۷ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و در حال حاضر تمام موارد مثبت بستری در بیمارستان‌ها ۳۸۴ نفر است.

او افزود: ۲۲۵ نفر مورد مثبت جدید نیز به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند که به ترتیب ۵۶ نفر از آبادان، ۵۸ نفر از خرمشهر و ۱۱۱ نفر از شادگان بودند.

رئبس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون را ۲۷۴ هزار و ۳۸۸ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۶ هزار و ۹۹۵ نفر بستری و ۱۳ هزار و ۷۸۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.