حجت الاسلام شاکری در نشست شورای اداری فردوس به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی و از خدمات حجت الاسلام بابایی امام جمعه سابق قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام رضوانی نسب معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در شورای اداری شهرستان فردوس که در آن امام جمعه جدید شهرستان معارفه شد گفت: گرفتن مسئولیت در نظام و انقلاب، نعمتی است که باید قدردان آن باشیم؛ چرا که خدمت برای نظام و انقلاب توفیق می‌خواهد.

او افزود: مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه برای مطرح کردن مشکلات برخی مواقع چند برابر مراجعات مردمی به مسئولان است و امامان جمعه علاوه بر مراجعه مردمی باید پاسخگوی مراجعات مسئولان هم باشند و در عین حال به وظایف فرهنگی خود هم عمل کنند.

حجت الاسلام رضوانی نسب اظهار کرد: نماز جمعه ثمره خون شهیدان بوده و از فریضه‌هایی محسوب می شود که در قرآن آمده و از شروط ایمان است.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه جدید فردوس نیز گفت: فردوس به عنوان یک شهر کهن شناخته می‌شود و آنچه می‌تواند باعث پیشرفت شهرستان شود وحدت است و برای وحدت و پیشرفت واحده باید از برچسب زدن خودداری کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.