ساماندهی و تعریض سه راهی ایواوغلی ۳۵ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساماندهی و تعریض سه راهی ایواوغلی مبلغ ۳۶۴ میلیارد ریال تخصیص یافته و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که وجود معارض‌های مختلف و جابجایی تاسیسات باعث کندی و زمانبر شدن پروژه شده است

 اصغر کاظمی تصریح کرد: خوی ۷۸۵ کیلومتر راه روستایی دارد که ۳۷۳ کیلومتر آسفالت، ۳۲۶ کیلومتر خاکی و ۸۶ راه شوسه است.

او افزود: وظیفه دولت آسفالت راه روستایی بالای ۲۰ خانوار است که ۱۱۶ روستای خوی از این نعمت برخوردارند و از این لحاظ ۶۲ درصد شاخص برخورداری است که سه درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به متوسط شاخص استانی رسیده ایم.

او با بیان اینکه ۳۶۱۵۷ میلیون ریال برای بهسازی و آسفالت روستایی اختصاص یافته است؛ اظهار داشت:  امسال ۷۹ کیلومتر قرارداد بهسازی و آسفالت روستایی به مبلغ ۶۴۰ میلیارد ریال بسته شده که ۲۷ کیلومتر آن تاکنون آسفالت شده است.

کاظمی ادامه داد: در بخش ابنیه نیز تکمیل و احداث پل دو دهنه در محور الند را داریم که ۱۷ روستا با جمعیت ۷۰۰۰ نفر از آن بهره‌مند خواهند شد. برای این پل ۵۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او گفت: برای ایمنی و ایمن سازی جاده‌ها هم اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است. تاکنون گارد ریل محور خوی – چالدران، ۱۳۷ کیلومتر خط کشی راه‌های اصلی و فرعی و ۴۰ کیلومتر راه روستایی را داریم.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.