گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


لیونل مسی، کاپیتان و اسطوره تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از پیروزی مقابل بولیوی در مقدماتی جام جهانی در حرکتی جالب تصویری از خودش و بازیکنان آلبی سلسته را منتشر کرد و نوشت:

" خیلی در مورد این روز خواب دیدم و خدا را شکر که فرا رسید. هیچ کلمه‌ای برای تشکر ندارم که بخاطر این همه محبت دریافتی از شما ابراز کنم. چه شب زیبا و فراموش نشدنی بود، واقعاً لذت بردم. "

لیونل مسی

فوق ستاره آلبی سلسته

مهدی قایدی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تصویری از فرزاد مجیدی مدیر اجرایی تیم استقلال را منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت.

مهدی قایدی

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تصویری از برترین بازیکنان هفته را از صفحه رسمی فدراسیون آسیا منتشر کرد که نام وی نیز در این فهرست دیده می‌شود.

علیرضا جهانبخش

فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب آبی‌های پایتخت، با انتشار تصویری تولد برادرش فرزاد مجیدی را تبریک گفت.

برادران مجیدی

علی کریمی، پیشکسوت تیم پرسپولیس در جدیدترین فعالیت مجازی اش تصویری از خودش را به اشتراک گذاشت.

علی کریمی

عارف غلامی، مدافع مصدوم استقلال تهران تولد مدیر اجرایی این تیم را تبریک گفت.

عارف غلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار