رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر گفت: از ۵١٠ شرکت تعاونی ثبت شده در این شهرستان در حال حاضر ١٠۶ واحد فعال هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل احمد سلامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر در مراسم بزرگداشت هفته تعاون، گفت: بیشترین تعاونی‌ها در این شهرستان در بخش‌های صنایع دستی، کشاورزی و خدمات فعال است که هزار و ۵۹۰ نفر نیروی کار در این تعاونی‌ها مشغول به کارند.

خلیل احمد سلامی افزود: بخش‌های صنایع دستی، کشاورزی و خدمات بیشترین شرکت‌های تعاونی را به خود اختصاص داده اند.

وی بیان کرد:در حال حاضر مجموعاً تعداد ١٠۶ شرکت تعاونی فعال در سطح شهرستان ایرانشهر وجود دارد که این تعاونی‌ها با هزار و ۵٩٠ نفر عضو، فعالیت خود را در بخش‌های مختلف با سرمایه‌گذاری بالغ بر بیش از ١۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال انجام میدهند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر گفت: ۴٠۴ تعاونی با سرمایه ٣٧ میلیارد و ٩٠۶ میلیون ریال به علت کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و عدم آشنایی با قوانین بخش تعاون و عدم پیگیری هیئت مدیره در سطح شهرستان غیر فعال هستند.

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم اعلام کرد: شهروندان درخواست خود را برای بهبود امور مربوط به حوزه تعاون، کار و رفاه در سامانه مردم به نشانی http://mardom.mcls.gov.ir/ ثبت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار