کارشناس هواشناسی گفت: فردا در غرب گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در شمال و شرق آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات شرق تهران و سمنان رگبار باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود گفت: همچنین در غرب هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

او ادامه داد: روز جمعه در غرب گیلان ، مازندران و گلستان بارش پراکنده انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: همچنین امشب و روز جمعه در شرق کشور بویژه در خراسان‌جنوبی و سیستان‌وبلوچستان، وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد.

ضیائیان با بیان اینکه دریای خزر و شمال و مرکز خلیج‌فارس در این مدت مواج است گفت: در روز‌های شنبه و یکشنبه نیز در ارتفاعات مازندران بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه وزش باد شدید در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت گفت: روز دوشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام است.  از شنبه تا دوشنبه در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز روند افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به ۳۱ درجه و کمترین آن به ۲۱ درجه می رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار