یک کاروان نظامی سعودی هنگام عبور از مناطق تحت سیطره خود در شهر مأرب یمن، در معرض کمین نیرو‌های یمنی قرار گرفتند که به دنبال آن چند سعودی کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یمن نیوز، یک کاروان نظامی سعودی امروز پنجشنبه هنگام عبور از مناطق تحت سیطره خود در شرق شهر مأرب در کمین نیرو‌های یمنی که در آستانه بازپس گیری کامل این شهر قرار دارند، گرفتار شدند.

نظامیان رژیم سعودی در حال عقب نشینی از منطقه و انتقال نیرو‌ها و تسلیحات سنگین نظامی خود از مأرب بودند که نیرو‌های یمنی در مسیر آن‌ها در منطقه قرون واقع در بین پادگان الرویک و غوبریان کمین کردند.

منابع محلی اعلام کردند که به دنبال این کمین، تعدادی از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند و برخی از تجهیزان نظامی آن‌ها منهدم شد.

این عملیات، یک تحول بزرگ در قواعد درگیری در نبرد مأرب به نفع نیرو‌های یمنی به شمار می‌رود؛ به گونه‌ای که این نیرو‌های یک استراتژی جدید را همزمان با کشیده شدن درگیری‌ها به حاشیه شهر اتخاذ کرده و حملات غافلگیرانه را در دستور کار قرار داده اند.

این عملیات هم زمان با انتشار اخبار مربوط به پیشروی گسترده نیرو‌های یمنی طی ساعات گذشته در همه جبهه‌های درگیری مأرب انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار