اسماعیلی گفت: ما در وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش داریم تا بیشترین ارتباط خود را با مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در قم  گفت : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق انتظارات مورد انتظار از آن نیازمند پشتوانه‌های علمی وتئوری پردازی حوزه‌های علمیه است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در تلاش است تا توقعات و مطالبات بر زمین مانده مردم را در طول دهه‌های گذشته را برآورده کند و در مسیر اعتماد و رضایت عمومی حرکت کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دولت سیزدهم توقع بیشتر از سایر دولت‌ها است و باید تلاش کنیم به سمت ایجاد بستر همکاری‌های نزدیک بین حوزه علمیه و دولت حرکت نماییم.

اسماعیلی یادآور شد: تلاش می‌کنیم دوران کوتاه مسوولیت را به درستی پشت سرگذاشته و فرهنگ غنی و نجات بخش اسلامی را غنی ببخشیم.

وی همچنین در دیدار با رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) نیز ابراز کرد: دولت سیزدهم برای پیشبرد اهداف فرهنگی خود نیازمند تولیدات علمی چنین موسساتی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار