فرمانده انتظامی کوهدشت ازاجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ"نبی اله قاسمی "فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت:اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان و همچنین در سرکشی از واحد‌های صنفی عرضه کننده مواد دخانی، ۴ خرده فروش موادمخدر را دستگیر، ۷۲۰ نخ انواع سیگارخارجی قاچاق کشف، ۴ دستگاه موتورسیکلت مربوط به افراد خرده فروش را توقیف و ۵ معتاد متجاهر را جمع آوری کنند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۱۳ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتور‌سیکلت مزاحم و متخلف توقیف شد، گفت: دستگیری ۴ سارق و کشف ۷ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی وپلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

قاسمی در پایان عنوان داشت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.
‏انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.