جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۵۰ هزار متر از اراضی وقفی بابل به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،جانشین فرمانده انتظامی مازندران سرهنگ سیدموسی حسینی گفت:در پی اعلام نماینده اداره اوقاف شهرستان بابل مبنی بر تفکیک تصرف در بخشی از اراضی اوقافی بخش بندپی شرقی آن شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، متهمان را که با ایجاد زمین‌های مورد نظر، اقدام به دیوار کشی اقدام به تصرف آن کرده بودند، شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان ذیربط دیوار کشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شد.

سرهنگ حسینی از رهاسازی ۵۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در این خصوص ۱۵ پرونده قضائی تشکیل شد و افراد فرصت طلب دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: هرگونه تصرف و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی و ... جرم محسوب شده و با افراد فرصت طلب نیز برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار