دشتی گفت: وابستگی به آمریکا هرگز عملی نیست و تکیه به ارزش‌های دینی و مردمی و دلبستگی به ولایت سرنوشت را تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست اعضای شورای شهر با جامعه اساتید و روحانیت یزد با اشاره به شرایط امروز کشور و استان در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: درک از شرایط امروز کشور و استان در کنار قدرت و عزتی که خداوند به ملت داده است، نیازمند تلاش مضاعف برای خدمت‌رسانی است، هر چند به واسطه تحریم و عملکرد برخی دولتمردان کاستی‌هایی را شاهد هستیم.

او ادامه داد: تجربه نشان داده وابستگی به آمریکا هرگز عملی نیست و تکیه به ارزش‌های دینی و مردمی و دلبستگی به ولایت سرنوشت را تغییر می‌دهد. مردم تشنه خدمت از خادمان خود هستند و کار خالصانه را می‌پسندند.

دشتی  شهرداری را بزرگترین نهاد فرهنگی عنوان کرد و افزود: اگر انسان الهی تعریف شد شهر هم باید الهی تعریف شود و شهر محیط تربیت و زندگی است. شهرداری هر روز برای شهر تصمیم می‌گیرد و این مجموعه بزرگترین نهاد فرهنگی استان است که با یک اقدام مثبت به میزان منبر‌ها مؤثر خواهد بود و در مقابل یک اقدام منفی آن، از شبکه‌های بیگانه مضرتر می‌شود.

در این نشست اعضای جامعه اساتید و روحانیت یزد دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را در محور‌های المان‌های شهری، نماد‌های اسلامی در ساختمان‌سازی، تأکید بر فرهنگ دارالعباده، ساماندهی خانه‌های مسافر، استفاده از گونه‌های کم آب‌خواه در درختکاری، تسریع در اجرای پروژه‌ها، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی، فعال‌تر بودن فرهنگسرای خانواده، تعیین تکلیف روشنایی پارک‌های سطح شهر و ساماندهی ورودی‌های شهر یزد را بیان کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.