هاشمی گفت:حدود ۸۰ تا ۹۰ هزار دوز واکسن به همه رانندگان اتوبوس و تاکسی، راهبران مترو و حتی همکاران پشتیبانی تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدیدی که به همراه فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران از مرکز واکسیناسیون اتوبوسرانی تهران داشتند، اظهار کرد: در ۵۰ روز هفت مرکز واکسیناسیون را فراهم کردیم و حدود ۸۰ تا ۹۰ هزار دوز واکسن به همه رانندگان اتوبوس و تاکسی، راهبران مترو و حتی همکاران پشتیبانی تزریق شد.

وی ادامه داد:تمام رانندگان ما سه برابر فراخوان شدند و هر راننده‌ای اگر واکسن را دریافت نکرده با میل شخصی بوده است. حتی پیمانکاران در مترو هم واکسن را دریافت کرده اند. این امادگی را داریم که حتی به خانواده‌های این افراد نیز واکسن را تزریق کنیم.

هاشمی گفت:ما اعلام آمادگی برای افتتاح ۷ مرکز دیگر کرده ایم تا کمک کننده به بخش بهداشت باشیم.

در ادامه این بازدید محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد:این مرکز از دو ماه قبل راه اندازی شد و تقریبا ۱۲ هزار نفر واکسن را دریافت کرده اند که شامل رانندگان اتوبوس بخش عمومی، خصوصی، رانندگان تاکسی و در مرحله بعد پرسنل شرکت واحد بوده است. از دو هفته قبل تزریق دوز دوم را شروع کرده ایم که ۷ هزار نفر آن را دریافت کرده اند و امیدواریم در مرحله بعد خانواده پرسنل اتوبوسرانی هم واکسن را دریافت کنند. برای تامین واکسن هم هیچ گونه مشکلی نداریم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار