فرماندار تاکستان گفت: هر ساله با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی شاهد حضور کارگران فصلی در این شهرستان هستیم که نحوه اسکان و ساماندهي آن ها از مهمترین مسائل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طاهری فرماندار تاکستان گفت: با توجه به اینکه تاکستان از جمله شهر‌های کشاورزی کشور می‌باشد و هر سال میزبان کارگران فصلی در فصل برداشت محصول به ویژه برداشت انگور از سراسر کشور است لذا باید برای اسکان و ساماندهی آن اقدامی صورت گیرد و از شهرداری خواست تا با هماهنگی‌های لازم مکانی مشخص برای اسکان کارگران فصلی در نظر گیرد تا کارفرمایان هم برای گرفتن کارگر برای برداشت محصول خود به محل مشخص شده مراجعه نمایند.

طاهری از جهاد کشاورزی شهرستان هم خواست تمهیدات لازم جهت برداشت محصولات کشاورزی به ویژه انگور، کشمش، گوجه فرنگی و سایر محصولات بیندیشد.

او با اشاره به گزارش رئیس اداره صمت در خصوص تامین کالا‌های اساسی نیز گفت: یکی از رسالت‌های اصلی برخی از مسئولین تامین کالا‌های اساسی و توزیع آن می‌باشد تا از این طریق به مشکلات معیشتی و اقتصادی ایجاد شده برای مردم رسیدگی شود و نظارت دقیق نیز با تمرکز و احتیاط بیشتری صورت گیرد تا افراد سودجو نتوانند از این فرصت سو استفاده نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.