مسئول روابط عمومی واطلاع رسانی حسینیه اعظم زنجان گفت: با هدف تسهیل ادای نذر عزاداران حسینی سراسر کشور طرح نیابتی در حسینیه اعظم زنجان اجرا شد.

شهامی مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  گفت: امسال نیز خیل عظیم صاحبان نذورات نقدی و قربانی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و علمدار کربلا و حضرت ابوالفضل العباس علیهماالسلام در بالاترین درجات به ظهور رساندند.

او بااشاره به اینکه طرح نذر نیابتی برای ششمین سال متوالی در حسینیه اعظم زنجان اجرا شد، گفت: امسال در راستای اجرای این طرح ۴۱۹ رأس قربانی نیابتی انفرادی و ۵ رأس دام بزرگ نیابتی مشارکتی به مبلغ بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال توسط صاحبان نذر تهیه و ذبح شد.

شهامی  افزود: محرم امسال مجموعا ۴ هزار و ۹۹۴ رأس دام به صورت زنده و ذبح شده تحویل حسینیه اعظم زنجان شد که از این تعداد هزار و ۲۳ رأس دام شامل ۱۶ رأس دام بزرگ و مابقی گوسفند و بز در قالب ذبح قربانی تحویلی و نیابتی و ۲ هزار و ۳۹۷ رأس بز و گوسفند نیز به صورت دام زنده  بوده است.

او ادامه داد: نذر قربانی به صورت پرداخت نقدی نیز هزار و ۵۷۴ رأس بود که مبلغ آن ۱۴ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال برآورد شده است.

شهامی بااشاره به اینکه مجموع نذورات دریافتی حسینیه اعظم زنجان بیش از ۴۵ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال بوده است، گفت: مبلغ متوسط پرداخت شده برای هر قربانی ۸ میلیون و ۹۵۹ هزار ریال برآورد شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.